Dagen

Hej alla sötisar ! Idag har jag vart i skolan (som vanligt) det har väl vart .. Kul :s iallafall engelska lektionen , det va as kul ALLA skratta ! Först va de skit tråkigt enda tills en i klassen som heter sarmand tog stryp tag på läraren (Emil)
Emil/läraren satt bara där o tyckte han va töntig haha , tills sarmand drog ner emil på marken :o Emil blev as röd i ansiktet och reste sig upp skit fort , borstade av kläderna åså tittade han upp och va helt ILL röd i ansiktet hahahah ! Alla fick verkligen hålla sig för skratt ! Han skrek till sarmand " ut härifrån !" och sarmand vägrade så Emil gick ut med han och prata med han typ halva lektionen och alla börja härma honom och alla gap skrattade !! Och sen när Emil kom in satt jag på golvet och grät av skratt !! Och så satte jag mig när han kom in , och självklart ! Fanny håller på bla bla bla -.- men det va iaf kul !
Här kommer några bilder från igår och idag ;)
Puss <33


Kommentarer
Postat av: anonymus

du är sjukt snygg! tror starkt att du kan bli en stor bloggare om du börjar skriva om mer intressanta saker. är inte så kul att läsa vad du gjort på en lektion man vill veta vad du gör men inte för långa texter om de och fler inlägg och massa bilder. shit va snygg du e

2012-01-12 @ 19:03:39
Postat av: Fanny

Tack så jätte mycket vad glad jag blir !! :)

2012-01-12 @ 22:04:44
Postat av: Fanny

Tack så jätte mycket vad glad jag blir !! :)

2012-01-12 @ 22:05:13
Postat av: Anonym

lägg daligen upp hur du ser ut osv och visa alltid upp när du köpt nya kläder å vart ifrån gör massa videobloggar tänk dock ut va du säger så den inte blir tråkig. fortsätter du bra blir du säkert stort

2012-01-13 @ 00:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0