Good morning!

Godmorgon ! Ja igår var jag ju jag som sagt var på liseberg . Det var väll kul förutom att jag knappt åkte någonting :P Men  vi satt mest och prata och åt oss feta på godis XD Men det var roligt endå . Vi åt på ben & jerry´s cafe´t det var gott jag tog en milkshake och man fick ju blanda själv så jag blandade coocie douhg (stavning) och en strawberry cheescace :D Jag tog typ inga bilder för mobilen hade inget batteri och jag glömmde kameran men jag tog en bild lite innan på min aoutfit som jag hade på liseberg och på frasse och hans bror för vi lämmnade ju frasse där så att han inte var ensam hemma i så många timmar :P Så bilderna kommer senare men ni får se en bild på vad jag vann (spelade inte så mycket)








en bild från igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0